Úvod  \ Soft Lila Etue No.1 - dárkový set 2

Alcina - Soft Lila Etue No.1 - dárkový set 2

Soft Lila Etue No.1 - dárkový set 2 - 1 ks

880

Sleva: 34% (-454 Kč)

Běžně:  1334 KčNejnižší cena, za kterou se produkt nabízel v posledních 30 dnech před zahájením slevy.

Zboží se již neprodává

Výrobce: Alcina

Množství: 1 ks

Kat. číslo: 99349

Luxusní dárková etue Soft Lila Etue No.1 - dárkový set 2 obsahuje:

Čisticí pěna No.1 - 150ml

Stress Control Creme - 50ml

Lakovaná etue Soft Lila

Kategorie: Vánoční dárky

Adventní kalendář SynCare 2024

Cena: 1 610 Kč

Odeslání:do 7 dnů !

Vánoční balíček - ochrana vlasů

Cena: 556 Kč

Odeslání:do 7 dnů !

Set kosmetiky Color Plantur39

Cena: 1 094 Kč

skladem >3 ks

Set kosmetiky Color Silver Plantur39

Cena: 1 123 Kč

skladem >3 ks

Set kosmetiky Plantur39

Cena: 1 094 Kč

skladem >3 ks

N°1 Krém na ruce

Cena: 184 Kč

Odeslání:do 7 dnů !

Toto zboží ještě nikdo nekomentoval, můžete být první.

Nový komentář ke zboží

Přidáním komentáře souhlasím se zpracováním osobních údajů pro účely zobrazení příspěvků a komentářů u zboží.

Prosíme o zachování slušnosti v komentářích. Pište pokud možno s diakritikou. Komentáře které se nebudou vztahovat ke zboží, popřípadě komentáře urážlivé, protizákonné a podobně budou vymazány.

Html tagy budou z komentářů automaticky smazány, jakékoliv formátování textu není z bezpečnostních důvodů možné.

Internetové adresy budou převedeny automaticky na odkazy.

Alcina

Kosmetika Alcina

Alcina nabízí kompletní sortiment profesionální pleťové, vlasové a dekorativní kosmetiky. Značka Alcina má významné postavení v mnoha zemích světa. V Evropě např. v Německu, Švýcarsku, Rakousku, Belgii, Holandsku, Lucembursku, Itálii, České republice a od roku 2003 i v Polsku a na Slovensku.

Alcina je značka pěsticí, vlasové a dekorativní kosmetiky, kterou založil v roce 1946 Dr. Kurt Wolf. Počátky sahají až do roku 1905, kdy lékárník Dr. August Wolf založil v Bielefeldu farmaceutický podnik zabývající se problematikou kůže. Díky intenzivnímu výzkumu vyvinul první dermatologicky účinné látky.

V roce 1942 převzal vedení firmy jeho syn Dr. Kurt Wolf a nadále vedl výzkum zcela ve šlépějích svého otce. Zjistil, že kůže je zdravá a krásná jen tehdy, pokud se nachází ve své přirozené rovnováze. A protože každá pleť je jiná, vznikly kosmetické přípravky, které odpovídají individuálním potřebám jednotlivých typů pleti.