Úvod \ Alcina \ Letní kosmetika Alcina \ Hyaluron 2.0 Sprchový gel
Alcina - Hyaluron 2.0 Sprchový gel
Hyaluron 2.0 Sprchový gel
Sprchový gel Hyaluron 2.0 s panthenolem pokožku jemně čistí.
Má výborné zklidňující, regenerační a vyživující účinky. Zanechává svěží vitalizující pocit
Použití: Sprchový gel hýčká, vyživuje a osvěžuje pokožku během sprchování. Naneste jej na vlhkou pokožku, zapěňte a poté opláchněte.
Pro měkký a vláčný zážitek ze sprchování.
Po otevření spotřebujte do 12 měsíců.
Kategorie: Alcina - Tělová kosmetika - Hyaluron
Toto zboží ještě nikdo nekomentoval, můžete být první.
Nový komentář ke zboží
Přidáním komentáře souhlasím se zpracováním osobních údajů pro účely zobrazení příspěvků a komentářů u zboží.
Prosíme o zachování slušnosti v komentářích. Pište pokud možno s diakritikou. Komentáře které se nebudou vztahovat ke zboží, popřípadě komentáře urážlivé, protizákonné a podobně budou vymazány.
Html tagy budou z komentářů automaticky smazány, jakékoliv formátování textu není z bezpečnostních důvodů možné.
Internetové adresy budou převedeny automaticky na odkazy.
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Sodium Lauroyl Glutamate, Panthenol, Citric Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Propylene Glycol, Polyquaternium-10, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Hexyl Cinnamal, Limonene.
Kosmetika Alcina
Alcina nabízí kompletní sortiment profesionální pleťové, vlasové a dekorativní kosmetiky. Značka Alcina má významné postavení v mnoha zemích světa. V Evropě např. v Německu, Švýcarsku, Rakousku, Belgii, Holandsku, Lucembursku, Itálii, České republice a od roku 2003 i v Polsku a na Slovensku.
Alcina je značka pěsticí, vlasové a dekorativní kosmetiky, kterou založil v roce 1946 Dr. Kurt Wolf. Počátky sahají až do roku 1905, kdy lékárník Dr. August Wolf založil v Bielefeldu farmaceutický podnik zabývající se problematikou kůže. Díky intenzivnímu výzkumu vyvinul první dermatologicky účinné látky.
V roce 1942 převzal vedení firmy jeho syn Dr. Kurt Wolf a nadále vedl výzkum zcela ve šlépějích svého otce. Zjistil, že kůže je zdravá a krásná jen tehdy, pokud se nachází ve své přirozené rovnováze. A protože každá pleť je jiná, vznikly kosmetické přípravky, které odpovídají individuálním potřebám jednotlivých typů pleti.