Úvod \ AgeVital Šampon
Alcina - AgeVital Šampon
AgeVital Šampon
Anti-age péče pro zralé, barvené vlasy
AgeVital šampon myje, revitalizuje a posiluje zralé a křehké vlasy.
Formule obohacená o vysoce účinný Vital-kofeinový komplex dodává vlasům novou energii a podporuje jejich růst.
Účinné látky: Vital-kofeinový komplex (kofein, AnagainTM a panthenol), extrakt z baobabu.
Tento produkt je dostupný ve vzorku.
Kategorie: Alcina - Vlasová kosmetika - AgeVital
Toto zboží ještě nikdo nekomentoval, můžete být první.
Nový komentář ke zboží
Přidáním komentáře souhlasím se zpracováním osobních údajů pro účely zobrazení příspěvků a komentářů u zboží.
Prosíme o zachování slušnosti v komentářích. Pište pokud možno s diakritikou. Komentáře které se nebudou vztahovat ke zboží, popřípadě komentáře urážlivé, protizákonné a podobně budou vymazány.
Html tagy budou z komentářů automaticky smazány, jakékoliv formátování textu není z bezpečnostních důvodů možné.
Internetové adresy budou převedeny automaticky na odkazy.
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, PEG-3 DISTEARATE, SODIUM CHLORIDE, CAFFEINE, LAURETH-2, PANTHENOL, PARFUM, ISOMALT, POLYQUATERNIUM-7, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, HYDROLYZED ADANSONIA DIGITATA SEED PROTEIN, POTASSIUM SORBATE, POLYQUATERNIUM-10, SODIUM BENZOATE, MENTHOL, ZINC PCA, NIACINAMIDE, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL ALCOHOL, METHYLPARABEN, PISUM SATIVUM SPROUT EXTRACT, PROPYLPARABEN.
Kosmetika Alcina
Alcina nabízí kompletní sortiment profesionální pleťové, vlasové a dekorativní kosmetiky. Značka Alcina má významné postavení v mnoha zemích světa. V Evropě např. v Německu, Švýcarsku, Rakousku, Belgii, Holandsku, Lucembursku, Itálii, České republice a od roku 2003 i v Polsku a na Slovensku.
Alcina je značka pěsticí, vlasové a dekorativní kosmetiky, kterou založil v roce 1946 Dr. Kurt Wolf. Počátky sahají až do roku 1905, kdy lékárník Dr. August Wolf založil v Bielefeldu farmaceutický podnik zabývající se problematikou kůže. Díky intenzivnímu výzkumu vyvinul první dermatologicky účinné látky.
V roce 1942 převzal vedení firmy jeho syn Dr. Kurt Wolf a nadále vedl výzkum zcela ve šlépějích svého otce. Zjistil, že kůže je zdravá a krásná jen tehdy, pokud se nachází ve své přirozené rovnováze. A protože každá pleť je jiná, vznikly kosmetické přípravky, které odpovídají individuálním potřebám jednotlivých typů pleti.